Quality Policy
خط مشی کیفیت شرکت انطباق کیفیت آسیا به عنوان یک نهاد حقوقی خصوصی و ثبت شده دارای بیمه مسئولیت شخص ثالث می باشد که فعالیتهای حرفهای و متعهدانه و مستقل خود را با رعایت استانداردها، قوانین و مقررات ملی و بینالمللی و با در نظر گرفتن الزامات استانداردهای استقرار داده شده در سازمان و فرایندهای شرکت شروع و ادامه می دهد. لذا مدیریت شرکت بر آنست که ضمن پیاده سازی سیستم های مدیریتی:
ISO/IEC 17021-1:2015 , ISO/IEC 17020:2013
در زمینه ارائه خدمات ممیزی و گواهی کردن سیستم های مدیریتی وارائه خدمات بازرسی در جهت بهبود فرآیندهای خود، اهداف ذیل را محقق سازد :
اهداف کلیدی عبارتند از:
– افزایش اثربخشی ممیزی ها و انجام صحیح و بموقع فعالیتهای خدمات بازرسی با هدف جلب اعتماد، رضایت و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان؛
– افزایش توانمندی کلیه ذینفعان و ارائه آموزش های اثربخش بویژه به سرمایه انسانی شرکت به منظور آگاهی از آخرین تغییرات استاندارد ها و سایر منابع الزامی در حوزهی مربوطه ؛
– حفظ استقلال، درستکاری، بی طرفی و رعایت محرمانگی، عدم وابستگی و تضاد منافع در حین ارائه خدمات به مشتریان؛
– افزایش دامنه ارائه ی خدمات و تنوع در ارائه خدمات در جهت افزایش سهم بازار با توجه به رعایت الزامات بی طرفی در ارائه خدمات ممیزی و بازرسی؛
– افزایش بهره وری از طریق بکارگیری منابع، تکنولوژی و فن آوری های نوین؛
اینجانب به عنوان مدیریت ارشد شرکت، ضمن تعهد به استقرار، تامین منابع لازم و توسعه الزامات مدیریت مطابق با استانداردهای ISO/IEC17021:2015 و ISO/IEC 17020 :2013، از تمام همکاران شرکت انتظار دارم که اهداف شرکت را در نظر داشته و در راستای رسیدن به آن و همچنین الزامات مورد نظر در استانداردهای استقرار داده شده تلاش نموده و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. در این راستا اهداف شرکت را براساس نظارت سالیانه اندازه گیری و براساس سیستم مدیریت کیفیت عملکرد شرکت را بهبود و در صورت نیاز بازنگری می نماییم.
مدیرعامل
شبنم حسینی
تاریخ 29/08/1402